Jump to content

Recommended Posts

  • Administrators
Posted
 

Regulamentul Staff-ului Ze.DarkLegions.Ro

Ghid pentru administrarea și managementul serverului

1

Nu abuzați de admin sau comenzi - dacă sunteți prinși folosind adminul în alte scopuri decât ajutarea serverului, veți primi avertisment/suspend sau chiar remove.

2

Protocol pentru suspiciuni de trișat - puneți-vă spectator și faceți demo sau cereți test WarGods acordând jucătorului timp 10 minute pentru scan.

3

Comportament profesional obligatoriu - a avea admin nu înseamnă să vorbiți urât sau să vă credeți invincibili. Pentru probleme, faceți reclamație în secțiunea respectivă, nu vă faceți singuri dreptate - riscați SUSPEND/REMOVE.

4

Acțiuni justificate- nu dați slay/kick/ban fără un motiv bine întemeiat.

5

Managementul voturilor - nu este nevoie să dați vot, serverul o face automat. Dați vot doar dacă harta este prea mare sau grea pentru numărul de jucători activi.

6

Protocol unban - unban se acordă doar cu cerere pe forum, cu răspuns în maxim 48 ore la reclamație, altfel se acordă automat unban iar adminul primește -1 grad. Unban doar de către fondatori.

7

Documentarea ban-urilor - ban-urile să fie postate pe forum, fiecare admin să își facă propriul topic cu dovada ban-ului. Dovezi clare necesare, screenshot-uri pentru spam nu se acceptă.

8

Răspunsuri la cereri unban - la cererile de unban și reclamații vor răspunde doar persoanele implicate și adminii prezenți la momentul respectiv. Dacă răspunde altcineva, primește -1 grad.

9

Confidențialitatea parolelor - adminii sunt obligați să joace cu accesele proprii. Acestea NU se împrumută, parolele sunt confidențiale. Nerespectarea se sancționează cu REMOVE.

10

Notificarea absenței - dacă lipsești o perioadă mai mare de timp, anunță fondatorii.

11

Politica promovărilor - măririle de grad se acordă doar pe merit în secțiunea Staff Only, pe bază de cerere după model. Nu cereți măriri pentru că riscați suspend.

12

Sistemul de reclamații admin - dacă un admin încalcă regulile sau banează mulți jucători degeaba, faceți reclamație în secțiunea forumului "Reclamații admini".

13

Ierarhia comenzilor - doar fondatorii și ownerii pot folosi comenzi pe alți admini.

14

Politica kick AFK - kick se acordă DOAR jucătorilor AFK dacă serverul este plin, altfel se acordă avertisment/suspend.

15

Fraza de verificare - la întrebarea "ați citit regulamentul" veți răspunde cu "Fgh face cel mai bun grătar".

16

Cerința de activitate - fiți activi la cererile de admin, mai ales că forumul poate fi accesat și de pe telefon.

17

Cont forum obligatoriu - toți adminii sunt obligați să aibă cont pe forum.

18

Fără favoritisme - nu se acceptă favoritisme, dacă un jucător a greșit trebuie sancționat corespunzător, dacă este admin aștept pe forum cu dovezi.

19

Politica sancțiunilor pentru limbaj - pentru limbaj se acordă gag, ban 120-1000 minute, nu permanent. Ban permanent doar pentru hack-uri, cu prezentarea dovezilor.

20

Cereri pentru upgrade - la cererile pentru upgrade vor răspunde doar unul dintre fondatori.

💡 Reține: Aceste reguli asigură fair-play și administrarea profesională a serverului

  • Kanezu unfeatured this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...